istanbul-ticket-çeviren-yerler-2018.jpg

Günümüzde gıda sektöründe şu isimde bu isimde bir çok Ticket firması faaliyet göstermektedir. Bu tip kurumların büyüklüğü ya da markalarından ziyade ne iş yaptıklarıyla ilgileniyoruz. Müşteri ile hizmet veren arasında finansal bir ağ kuruyorlar ve kendi düzenledikleri "ticket" ları ücret mukabili Müşterilerine satıyorlar. Hizmet veren kuruluşlar da bu "ticket" ları para karşılığı kabul edip alarak hizmetini sunuyor. Sonrasında hizmeti veren kuruluşlar "Ticket" larını Ticket sahibi kuruma ibraz ederek masraflar komisyon giderleri düşüldükten ve bloke süreleri bekletildikten sonra parasını tahsil edebiliyor. Anlayacağınız hizmeti veren başkası hizmeti alan başkası aradan suya sabuna dokunmadan komisyon kazanan Ticket firması oluyor. Günümüzde para kolay kazanılmıyor. Neden durduk yere başka kurumlara komisyon ödeyelim ki?  Tüm ticket sistemini protesto ediyoruz ve müşterilerimize maliyet yüklememek için; daha uygun fiyatlara hizmet verebilmek için Ticket kullanmıyoruz....